Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Здравейте!!!

В днешното ревю Ви споделям за моят любим пилинг за устни на Balea.От доста време тази марка ми стана една от най-любимите от грижа за кожата и грижа за тялото.Имам доста продукти от нея, както и доста балсами, с една дума всичките ми са на Balea (марка на дм). 


 Аз съм фен на балсамите и пилингите за устни, общо взето всичко свързано с грижа за устните.Супер много харесвам балсами за устни и ако някой ми подари няма да сгреши.От доста време вече използвам този пилинг и съм впечатлена от него.Аз съм човек с много сухи устни и винаги имам по един балсам в чантата, на тоалетката и на нощното шкафче, за да съм подсигурена.А и много харесвам аромата и всичко с кокос🥥




✓перфектно изглажда кожичките ми
✓перфектен за сухи устни
✓плътна, богата и маслена текстура
✓усеща се идеално подхранващата сила на кокосовото масло

Както казах аз съм с доста сухи и винаги напукани устни,а този продукт ми спаси живота.Просто си заслужава да си го закупите, ако все още го има по дрогерии Дм, тъй като е лимитирана серия.




За цената си от 3лв. е просто уникален пилинг за устни, уникален продукт, заслужават си парите за него.

До скоро!!! 


Надявам се да ви е било полезно и интересно!

Последвайте ме в Instagram:

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Идеи за подаръци 2020