Ревю: Balea маски за лице

Здравейте, сладури!!!

Съжалявам за дългото ми отсъствие тук, но днес съм Ви подготвила пост за впечатленията ми за някои от маските, които изпробвах през изминалия месец юни и юли.А именно 4 от лимитираните маски на Balea.Както може би знаете аз съм огромен фен на Balea и на техните продукти, независимо дали са за коса, лице или грижа за тялото.Реших да направя този пост, тъй като преди известно време отново бях Ви споделила мнението си за 2 маски отново на Balea.

 Надявам се поста да Ви бъде полезен и интересен.Приятно четене😚


Balea Avocado & Honig Tuch Maske
Маската на Balea с авокадо и мед наистина успокои и освежи кожата ми, но не мога да отрека и силният и аромат.Наистина за шийт маска си върши доста добре работата, но трябва да се има предвид, че е доста напоена с течност, което много не ми допадна, но се справи.Освежи, хидратира и успокои кожата ми, а ако обичате мед тази маска със сигурност ще Ви хареса.


 Balea Sparkle & Shine Peel-off  Maske
Тази маска се справи 50/50.Предназначена е за почистване на порите в дълбочина и е с планински кристал.Наистина почисти кожата ми, но беше малко трудно да я отлепя на някои места, но пък на носа ми се справи супер.Може да се използва 2 пъти и е за нормална и смесена кожа.Може би, защото не е за моята кожа и затова не се справи добре, но пък има супер яка холо опаковка и ме привлече донякъде да си я купя.Не мога да отрека страхотните сладурски опаковки не само на маските, но и на продуктите на Balea.


 Balea Love Melon Tuch Maske
Да си призная тази маска е мой фаворит от всички на снимката.Божествен аромат на диня и бадемово масло.Всъщност бадемовото масло не го усещам толкова колкото прекрасния аромат на диня.Не е натрапчив, а дори е много приятен.Наистина охлади и хидратира кожата ми, а опаковката отново уникална, без съмнение.Не остави мазен слой след като я махнах, като някой други шийт маски.А кожата ми след това беше като бебешко дупе😊, супер мека и гладка.Не се изхлузваше, а напротив перфектно пасна.Тя е лимитирана за жалост и мисля, че вече не може да я откриете в дм.

 Balea Mango Tuch Maske
Маската е предназначена за освежаване и хидратиране на кожата, но при мен по-скоро я чувствах по-освежена, отколкото хидратирана.Маската не е много добре напоена, но успях някакси да я задържа на лицето си.След като я махнах и масажирах остатъците от нея тя остави някакъв супер мазен слой, който не попи бързо и никак не ми допадна.Относно аромата, не е натрапчив, приятен и освежаващ за лятото, но нищо повече.Аромата на манго се чувства, но много малко.Аз я използвах след плаж и успокои кожата ми, което беше добре.Не е лимитирана и би трябвало още да я има в дм, а опаковката много ми напомня на лято, палми, свежи цветя и е добра за след плаж или ако искате някоя маска за освежаване или успокояване на кожата.

Надявам се да Ви е било интересно, отново съжалявам за дългото ми отсъствие, но тези дни бъдете на линия, защото Ви очакват доста постове тук.💗

Целувки,

Вики💞

Последвайте ме в Instagram: 

   

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020