L`oreal Hydra Genius флуид за хидратация

Здравейте, сладури!!!

От доста време използвам така нареченият флуид за лице на L`OREAL - Hydra Genius и вече беше време да си поговорим малко повече за него и да Ви изкажа моите първи впечатления за този продукт.Той е сравнително нов продукт на пазара, но много бързо доби популярност.

Щом като излезе, супер много ми хареса и реших да си го закупя, а и също така беше предназначен за интензивна хидратация, което е супер.Именно днес ще си поговорим за този предназначен за нормална към суха кожа, който аз имам.Продукта се предлага в 3 варианта:този, който аз имам,за нормална към смесена/комбинирана кожа и за суха към чувствителна.

Привлече ме супер много опаковката, като на продукт от високия клас,с прецизна помпичка и стъклена бутилка.Определено грабва вниманието, а и също така е в доста голяма разфасовка от 70ml, които стигат за доста време (с една дума е доста икономичен).Аз успях да го хвана на намаление от 12лв.,но попринцип цената му варира в диапазона между 15-18лв.,в различните аптеки,сайтове и дрогерии.

Моите впечатления за този продукт за изцяло положителни.Както казах малко по-нагоре супер много ми харесва стилната му опаковка, освен това от марката предлагат хидратация и освежаване на кожата за 72 часа, което наистина работи.Основните съставки на флуида са водата от алое🌱 - която е известна със своите хидратиращи свойства и е богата на минерали, което спомага за доброто поддържане на водните запаси на кожата и хиалуроновата киселина - естествената активна съставка на кожата, която може да побере над 1000 пъти теглото си във вода.Двете съставки взети заедно са страхотна комбинация за интензивна хидратация на кожата.

Да не забравим и текстурата на флуида, която е много лека и приятна,дори бих казала и гелообразна като вода.Продукта не се чувства натрапчиво на кожата, а напротив дори ако си го слагате сутрин лицето Ви блесва като звездите в небето (както те блестят на небето,така и флуида блести на лицето Ви), придава един завършен и сияен вид на кожата.Аромата е много приятен,не е токсичен като повечето такива продукти.Също така ми харесва, че попива бързо, без да стои някакси мазно на лицето.Дори е много добър за основа на лицето преди грим.

Досега не бях използвала продукт на L`OREAL, но останах доста очарована от качеството и текстурата на този продукт, дано и с другите им продукти да бъде така лесно да се работи и да имат същото качество.И да си призная след като използвах този продукт известно време кожата ми наистина стана по хидратирана,здрава и мека.

Както казах малко по-рано цената му варира между 15-18лв., а на намаление към 12лв.Отсега казвам, че този продукт ми е любим за грижа за кожата и не мисля, че ще намеря по- добър от този.

Състав:
Aqua / Water, Glycerin, Alcohol Denat., Dimethicone, Hydroxyethylpiperazine Ethane Sulfonic Acid, Pentylene Glycol, Peg-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil, Silanetriol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Sodium Hyaluronate, Sodium Hydroxide, Silica Dimethyl Silylate [Nano] / Silica Dimethyl Silylate, Hyaluronic Acid, Ascorbyl Glucoside, Ammonium Polyacryloyldimethyl Taurate, Disodium Edta, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Xanthan Gum, T-Butyl Alcohol, Betula Alba Juice, Ethylhexyl Palmitate, Octyldodecanol, Butylene Glycol, Hexylene Glycol, Tocopherol, Potassium Sorbate, Sorbic Acid, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol, Ci 42090 / Blue 1, Linalool, Limonene, Parfum / Fragrance

Целувки,

Вики💗

Последвайте ме в Instagram:

 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020