Матово червило Vivienne Sabo Matte Magnifique

Здравейте, сладури!!!

Днес ще си поговорим за червилата на Vivienne Sabo Matte Magnifique, които получих от moiatakozmetika
Преди да кажете нещо, този пост НЕ Е спонсориран (НЕ Е ПР пратка), сайта https://moiatakozmetika.com/ избира всеки месец 50 Beauty Experts, които да изпробват продукта на месеца.Аз реших да се включа за месец юни и бях избрана за #BeautyExpertMoiataKozmetika, за което супер много се зарадвах.Именно поради тази причина имах възможността да тествам тези червила,но преди да започна, от линка малко по-надолу⬇️⬇️⬇️ можете и Вие да се включите и да станете #BeautyExpertMoiataKozmetika и да получите продукта за месец юли.


Отвътре кутията изглеждаше много сладко, а и аз не очаквах още неща вътре, което супер много ме впечатли.След като отворих кутията вътре открих две червила на Vivienne Sabo в цвят 212 tea rose и в цвят 217 marsala, една голяма платняна торбичка с логото на марката, лично послание за мен, визитна картичка на сайта, много сладка бисквитка с логото на Moiata Kozmetika и бели ръкавички♡

Червилата на Vivienne Sabo гарантират кадифена мекота на устните, великолепен матиращ ефект и без никаква сухота и стягане.Наистина мат ефекта е великолепен и доста силен, но при мен именно тези червила доста ми изсушиха устните и ги стягат, но разбира се това е ЛИЧНО МОЕ мнение и при всеки е различно.


Но пък наистина ми допадна силният матиращ ефект, тъй като както може би вече знаете аз съм голям фен на матовите червила.Относно двата цвята, които те ми изпратиха със сигурност повече ми допада 212, тъй като съм фен и на розовата гама червила, докато 217 малко повече ми лилавее и ми е доста силен, тъй като аз не съм свикнала като цяло да нося толкова тъмни червила.

Апликатора им е доста удобен, а количеството е 3ml.Аромата е на сладко от рози и плодове, но пък е доста силен, не е токсичен.Както казах харесва ми мат ефекта, който предлагат от марката, но пък за сметка на това доста ми изсушават устните, което не е много добре, но попринцип аз съм с доста сухи устни, но зависи и от самото червило💄Трайността му също не е много голяма.

Не мога да не спомена и останалите неща, които имаше в кутията, а именно платняната торбичка с логото на Vivienne Sabo, която беше много сладка, също така картичката и бисквитката, които бяха много мил жест от страна на https://moiatakozmetika.com/

Крайното ми мнение за тези два продукта за устни, които получих е 8/10, тъй като както споменах малко ми изсушава устните❌, но за сметка на това апликатора е много удобен за работа, а мат ефекта е доста силен✅ и ако трябваше да избера само един от тези два цвята определено залагам на 212, тъй като е по нюд цвят и е в розовата гама, на която в повечето случаи залагам и на по-телесните цветове, а 217 е доста силен за мен цвят, тъй като не си падам по тъмните цветове.В сайта на https://moiatakozmetika.com/ червилата са на цена от 11,98лв.

Състав:

Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Synthetic Fluorphlogopite, Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Caprylyl Methicone, C30-45 Alkyl Methicone, Methylparaben, Propylparaben, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Aroma (Flavor), Hexyl Cinnamal, Geraniol, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, +/- (May Contain): CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 73360(Red 30 Lake), CI 77007(Ultramarines), CI 45380(Red 21 Lake), CI 17200(Red 33), CI 15985(Yellow 6 Lake), CI 16035(Red 40 Lake), CI 15850(Red 6 Lake), CI 77742(Manganese Violet), CI 45410(Red 28 Lake), CI 77491, CI 77499(Iron Oxides)

Целувки,

Вики💗 

Последвайте ме в Instagram:
Moiata kozmetika-moiatakozmetika 

#BeautyExpertMoiataKozmetika
#moiatakozmetika
#viviennesabo
#viviennesabobulgaria

Стани #BeautyExpertMoiataKozmetika оттук⬇️⬇️⬇️

 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020