Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Здравейте!!!

В днешният пост ще ви споделя за така известната спирала на Maybelline Lash Sensational.Вече я използвам близо 2 месеца и съм със смесени чувства към нея.


От доста време исках да я пробвам и си мислех, че наистина е страхотна, както другите влогъри и блогъри я хвалят, но очакванията ми не се сбъднаха.Въпреки че в ежедневието си не използвам спирала и рядко си слагам, случвало се е да ми бъде необходима.

Също и да прибавя факта, че не съм фен и на гумените четки, но все пак спиралата обещава мега обем и ефект ,,ветрило,, .


На мен не ми харесва прекалено наситеният черен цвят.Попринцип четката си върши работата, но аз както казах не харесвам гумени четки.

 Също и доста трудно намирам спирала, която да ми понася на очите и разбира се да ми хареса.




 Харесвам опаковката на спиралата,розова,удобна и практична.Може би това, където се вади четката (незнам как точно как да го нарека) доста се цапа и това не ми допада, а след това се почиства много трудно, поне при мен.Също спиралата, при мен не дава достатъчно обем и плътност на миглите.

Спиралата се усеща при мен много твърдо на миглите, запазва се непокътната, но след това отнема доста усилия, за да се премахне от очите.С една дума тази спирала не е моето нещо, но все пак, когато почистя добре четката и взема достатъчно продукт ми харесва ефекта, който се получава.


Редовната цена на Lash Sensational е 14,99 лв., но аз си я закупих на намаление от 8,99 лв.Незнам с времето дали няма да се промени консистенцията и ефекта, но ако стане със сигурност ще ви споделя.

Вие какво мислите за нея ? Харесва ли ви ?
 

До скоро!!! 


Надявам се да ви е било полезно и интересно!

Последвайте ме в Instagram: 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020