Ревю: Catrice HD Liquid Coverage

Здравейте, сладури!!!

В този пост ще Ви споделя мнението си за фон дьо тена на Catrice HD Liquid Coverage.Този продукт супер много ми хареса, а и доста го хвалеха, затова реших и аз да си го купя.Надявам се да Ви бъда полезна с това ревю.

Когато този фон дьо тен излезе на пазара всички започнаха да говорят за него, да го хвалят и да си го купуват.Аз честно не използвам фон дьо тен през ежедневието си, но когато ми се наложи наистина си върши работата.Цветът, който аз използвам е 010 Light Beige.Имах късмета да ми пасне цвета перфектно на кожата, защото в България се предлагат само 4 нюанса, а именно: 010 Light Beige, 020 Rose Beige, 030 Sand Beige, 040 Warm Beige.Това е голям недостатък от избор на цветове и наистина трябва да имаш късмет някой от тези цветове да пасне на кожата ти.
 Опаковката на продукта е супер сладка, стабилна и удобна, защото е с пипета.До голяма степен и опаковката ме привлече да си го купя.Количеството е 30 мл. за цена от 14лв.

Фон дьо тена може да си го закупите от дрогериите, където се предлага марката и онлайн от вносителя на Catrice за България - Dodis International.Има матов завършек и добре се слива с кожата.Аз имам суха кожа и ми се е случвало да получавам ефект "маска", но при този не се случи.



Изсъхва прекалено бързо, което е малък недостатък за мен и трябва да бъда по-бърза с разнасянето му, тъй като използвам бюти блендер, а не четка.Като дълготрайност се представи доста добре, в края на деня все още имах фон дьо тен на лицето си.Според мен това е идеалният фон дьо тен за лятото, когато кожата ми не е толкова суха.
Мнението ми за продукта е категорично положително, харесва ми как матира кожата и няма ефекта "маска", като някои други фон дьо тени, също така и е на достъпна цена.Заслужават си парите и славата за него.

Състав:

AQUA (WATER), DIMETHICONE, TALC, PEG-10 DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, POLYPROPYLENE, ISODODECANE, CETYL PEG/PPG-10/1 DIMETHICONE, NYLON-12, HDI/TRIMETHYLOL HEXYLLACTONE CROSSPOLYMER, SODIUM CHLORIDE, HYDROGEN DIMETHICONE, GLYCERIN, MAGNESIUM SULFATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, METHICONE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SILICA, ALUMINUM HYDROXIDE, PROPYLENE CARBONATE, DEHYDROACETIC ACID, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, BENZOIC ACID, PARFUM (FRAGRANCE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE)


До скоро!!!

Надявам се да Ви е било полезно и интересно!

Последвайте ме в Instagram:


Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020