Любими грим продукти Май 2019

Здравейте!!!

Днес ще Ви разкажа за продуктите, които най-често използвах през този месец и ми станаха любимци.Надявам се да Ви бъде интересно!

 Това са продуктите, които ми станаха любимци не само през май, но и са част от ежедневната ми грим рутина.Някой от Вас може да си зададе въпроса, защо не използвам фондьотен или спирала.Относно фондьотен, не използвам в ежедневието си, а спирала не обичам като цяло да нося и може би не ми е комфортно на очите, ако нося.Дано да съм отговорила на въпросите Ви.

 Alverde Mineral Face Primer.За тази основа ще има по-подробен пост в блога, съвсем скоро.Тя е на марката alverde, която е марка на дм.Бих казала, че ми харесва използвам я вече близо 2 седмици и ми стана наистина любима.Не е силиконова, което е плюс за мен, защото не харесвам такива праймъри.Прави кожата на лицето ми да изглежда "glowy".Препоръчвам ви го, не е на някоя супер висока цена, около 8лв.


 Maybelline Instant Anti Age Concealear.Този коректор определено ми е любимец, така че нямаше как да не го включа.Аз имам доста тъмни кръгове и ми беше трудно да намеря коректор, който да ги прикрие, но този се справи, дори по-добре от очакваното.Цената му е малко висока, мисля че беше 18лв, но аз си купих на намаление от дм.Моят цвят е 06 Neutralizer.Определено е топ 🔝 продукт.

 Essence Eyebrow Stylist Set.Този сет за вежди е уникален.Аз лично като човек, който не излиза без оправени вежди, това нещо супер сладко, полезно и пигментирано.Както се вижда аз използвам само тъмния цвят, а светлия почти не е използван.Цената на сета е около 5/6лв., което е доста изгодна за такъв пигментиран продукт.

Essence Eyebrow Gel Mascara.Щом има сет, не може без гелче за вежди.Този гел е супер, отново на същата марка и страхотно запечатва продукта.Крайният резултат е страхотен и Ви го препоръчвам.Цената му, ако не се лъжа е 5лв.

Llums Higlighter and Blush Baked Duo.Дойде време и за любимият ми грим продукт, а именно хайлайтъра.Не казвам ружа, защото не Ви го препоръчвам не е пигментиран и не си заслужава, но хайлайтъра е божествен.Супер много го харесвам и затова си купих това дуо.Само заради хайлайта.Цената на дуото е 9лв., но си заслужава ако сте фен на хайлайтърите като мен.Ружа не го използвам, но имам друг любимец, за който можете да прочетете ТУК

 Catrice Generation Matt Comfortable Liquid Lipstick

Червила не нося толкова често в ежедневието си, но определено това на Catrice ми стана любимец.Моят цвят е 010 Nudetown Express.Червилото има доста силен матов завършек и трябва да се внимава с него.Аз не слагам много на устните.Цената му е 8лв. и има доста сладка и практична опаковка.

До скоро!!! 

Надявам се да Ви е било полезно и интересно! 

Последвайте ме в Instagram:
 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020