Ревю: Garnier Botanic Therapy Olive Mythique Шампоан за коса

Здравейте!!!

В днешното ревю ще Ви разкажа по-подробно за един от най-любимите ми шампоани за коса.Става въпрос за Garnier Botanic Therapy Olive Mythique.Тази серия на Garnier супер много ми харесва, а този шампоан е просто уникален.Преди време използвах този с мед и прополис (жълтеникаво-оранжевия), но се оказа, че не е нито за моята коса, нито ми помогна.





Тъй като косата ми е доста проблемна ми е необходима голяма грижа за нея.Доста често пада и дори е имало моменти, когато дори не съм успявала да се справя снея и да я разплета.Този шампоан доста ми помогна и Ви го препоръчвам, ако имате като моя проблем.


Серията Botanic Therapy в момента е доста известна и рекламирана.Този шампоан, който аз използвам е обогатен със зехтин формула.Води се за суха и увредена коса.Прави косата ми подхранена без утежняване и мека на допир.


На мен супер много ми хареса и опаковката на шампоана, което всъщност и до голяма степен ме накара да си го купя.Бях любопитна дали наистина е хубав, а всъщност и винаги се доверявам на продуктите на Garnier.

След него косата ми наистина е подхранена и е мека на допир, което много ми харесва.С доста шампоани немога да се спогодя, тъй като както казах косата ми доста се заплита.Той е изключително мек и не омазнява косата ми като при някой шампоани.Прави я жива и не я утежнява.




 Като цяло шампоана го препоръчвам за хора с по изтощени и непокорни коси.Ароматът на шампоана е много приятен с екстракт от маслина и ми харесва.

Цената му е около 4.50лв за 250 мл., което е доста добре.Като заключение съм доволна от него, препоръчвам го и е на добра цена.

До скоро!!! 

Надявам се да Ви е било полезно и интересно! 

Последвайте ме в Instagram: 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020