Ревю: Essence Colour Boost Течно Червило

Здравейте!!!

Това е първият блог пост тук.Надявам се да ви хареса.Днес ще ви разкажа за течното матово червило на Essence, а именно Colour Boost.Аз съм фен на матовите червила и особено тези в розовата гама.


Мина доста време откакто го имам и мисля, че вече е време да Ви изкажа мнение за него.

Цветът, който аз имам е 03 wanna play.Много красив розов цвят.Червилото е с мека текстура и не се чувства натрапчиво на устните.



Това червило е с много силен матов завършек, но се усеща прекрасно на устните.

Един трик от мен,който може би повечето от вас знаят, но нищо.Ако сте фен на матовите червила като мен, но не разполагате в момента с такова (например, ако имате кремообразно), но искате матов завършек.Просто вземете пухкава четка и сложете на усните си пудра.Получава се страхотен ефект.💗💗💗


Цената на това червило е много достъпна,почти навсякъде е на една цена, около 5-6лв.Като цяло съм доволна от червилото, и Ви го препоръчвам, ако все още го нямате.

Може да си го закупите и от вносителя на марката Essence, а именно dodis_international

До скоро!!!

Надявам се да ви е било полезно и интересно!

Последвайте ме в Instagram:
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020