Ревю: L`Oreal Smooth Sugars Clear Scrub

Здравейте, сладури!!!

Надали не сте чували за ексфолиантите за лице на L`Oreal Smooth Sugars Scrubs.Те се продават в три разновидности, според нуждите на кожата: Nourish Scrub е предназначен за подхранване на кожата и съдържа какаово масло, Clear Scrub, който аз имам е предназначен за почистване на кожата и съдържа семки от киви и Glow Scrub предназначен за блестяща кожа и съдържа масло от гроздови семки.Най-много ме впечатли този с киви, не само с вида си, но и с това че е предназначен за почистване на кожата, премахване на черните точки и по-малко видими несъвършенства по кожата.Доста се постарах за това ревю и се надявам да Ви хареса.

L`Oreal Smooth Sugar Clear Scrub е най-"известният" от тройката и доби най-бързо популярност.Скрабът се предлага в стъклено бурканче от 50ml, което го прави да изглежда като на продукт от високия клас.Затваря се доста здраво и няма шанс продукта да се разтече, но не бих казала че е удобен за пътуване.А когато отворите ексфолианта има и допълнително защитно капаче, което прави разтичането на продукта още по-трудно.

Скрабът с киви, който аз имам е предназначен за почистване на кожата, също така и за по-малко видими несъвършенства по кожата и черни точки.Консистенцията му е гелообразна.Има много приятен и свеж аромат на киви.Ексфолианта съдържа масло от мента и масло от лимонова трева, които са известни със своите успокояващи и почистващи свойства.Също така в продукта може да откриете и съчетание от 3 вида захар и семки от киви.Според марката скраба е подходящ както за лице, така и за устни.

При нанасяне върху кожата се усеща някакво затопляне, което трае няколко секунди и е много подходящо за по-студените дни.Семената от киви придават един много красив и свеж вид на скраба.Захарта, която съдържа скраба ексфолира много добре кожата ми и и придава един много свеж и сияен вид.3 вида захар, които съдържа ексфолианта са много фино смлени.
Ако обичате да експериментирате с различни продукти за лице този със сигурност ще Ви хареса.На мен много ми хареса скраба и съвсем скоро мисля да се сдобия и с някой от другите💚


За устните не мисля, че е много подходящ, тъй като се чувства много странно, химично и гадно на вкус, но пък за лице Ви го препоръчвам.След нанасяне кожата ми се чувства по-чиста и по-освежена.

Стандартната цена на скраба варира между 15-20лв. в различните дрогерии, аптеки и сайтове.Аз успях да го хвана на намаление от 12лв., за което съм много доволна.С удоволствие ако пак успея да ги хвана на намаление бих изпробвала и някой от другите.

Целувки,

  ВИКИ💚  

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020