My Christmas Wishlist 2019




 Здравейте,

След наистина дългото ми отсъствие тук и като цяло в социалните мрежи се завръщам с 2 нови поста, единия от които ще четете сега, а другия малко по късно.Може би реших да си отдам една заслужена почивка, въпреки че се завръщах за кратък период от време в Инстаграм.Тук бях последно активна септември, ако не се лъжа.Честно да си кажа блогът е доста сериозна работа и трябва да имаш повече свободно време, за да го поддържаш.Аз не разполагам много с това време, тъй като уча и се занимавам с доста по важни неща, но това хоби разбира се не съм го забравила, тъй като то ме кара да се отпусна от тежките 5 дни, които прекарвам всяка седмица.

Да с ръка на сърцето Ви казвам, че тук в блога вече ще има по рядко постове, но в Инстаграм ще се опитам да бъда по активна.Но да не го говорим вече за това.Коледа наближава и днес ще Ви направя нещо като Christmas Wishlist 2019, ако мога така да го нарека.Замислих се дали няма да е малко странно да кача такъв пост, защото само малките деца пишат писма до Дядо Коледа.Повечето от Вас може би вече сте купили подаръци, а друга част не, но се надявам да бъда от полза на тези които все още се чудят какво да купят.Може би ще бъде и нещо като Идеи за подаръци, но не точно.По скоро My Christmas Wishlist 2019, с който се надявам да Ви бъда от полза.

Коледни играчки
  
Всеки ще се зарадва да получи някоя коледна дранкулка, ангелче, коледна топка, дядо Коледа или нещо друго.Ние всяка година спазваме традицията да купим по една нова коледна играчка, без значение каква е тя.Аз много обичам коледни дранкулки, дори и малки и символични винаги ме радват.




Коледни чорапи 

Няма как Коледа без коледни чорапи.Това е класиката в жанра на Коледа.Може да има снежни човеци, Дядо Коледа или пък някакъв друг коледен орнамент.Според мен да имаш или да подариш на някого коледни чорапи със сигурност ще му харесат.Дори ще се чувстваш много уютно с тях по време на коледната вечер.




Коледна пижама

Коледната пижама е един страхотен коледен подарък, с който ще се чувствате топло и уютно в навечерието на Коледа и Нова година.Ще се чувствате комфортно в компанията на близки, топъл шоколад и гледане на коледен филм (например "Сам вкъщи" или някой друг любим ваш коледен филм). 


Коледна (Ароматна) свещ 

Много обичам коледните свещи, защото те внасят едно много приятно чувство за уют и топлина в дома.Тези на Yankee Candle са ми много любими.Сега по коледните и новогодишните празници аз лично залагам на Christmas Cookie, но разбира се има и други марки като Scentique, които също предлагат ароматни свещи.С една дума в моя wishlist попадат ароматните свещи.



 
Парфюм

Според мен парфюмът е един прекрасен коледен подарък.Аз много ги харесвам и много бих се зарадвала ако получа парфюм от по високия клас като коледен подарък.Lancôme - La vie est belle е може би мечтаният за мен парфюм.Но разбира се в Нотино→ ТУК  може да откриете голямо разнообразие от парфюми на различни марки.


Бижута

Аз лично много бих се зарадвала ако получа бижута, но най-вече пръстени и обици.Имам някаква мания по пръстени и обичам да имам много и всякакви, а обици от по-малки до по-големи.Бижутата на Under the Sun са прекрасни и разбрах за тях благодарение на прекрасната Стефи→ БЛОГ dailydoseofinspirationbys.com   →Instagram
Under the Sun→ Instagram 




Козметика и Грижа за кожата

Най - хубавото за накрая.Как няма да се зарадвам на козметика, а особено пък грижа за кожата.Все пак профилът, който създадох и този блог, в който четете този пост са свързани именно с това.Ако започна да Ви изброявам wishlist-а ми с козметика, няма да ми стигне целия ден.Също така козметика или грижа за кожата от по-високия клас също е страхотен коледен подарък и попада в wishlist-а ми.Има също и прекрасни комплекти, подходящи за коледен подарък.Nuxe, The Body Shop, Sephora имат страхотни коледни комплекти.




Надявам се този пост да Ви е харесал и да Ви е дал идеи за подаръци.Отново се извинявам за дългото ми отсъствие, но докрая на годината очаквайте още няколко поста, които подготвям от доста време и много се вълнувам да ги видите. 

Последвайте ме в Instagram:


Love you♡♡♡
Снимки: Instagram, Google, Pinterest






 
 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020