Летни любимци 2020

Хей, хей!!!


Доста пренебрегнах блога и качвам по-рядко тук, но днес съм Ви подготвила една статия за летните ми любимци, която написах с голямо удоволствие.Подобен тип публикации винаги са ми били интересни за четене и се надявам и на Вас да Ви бъде интересно и кой знае пък, може и Вие да откриете любимци сред тази публикация.
Та,днес ще Ви разкажа за няколко продукта, които се утвърдиха като любимци за лятото и ме спасяват през жегите.
Надявам се поста да Ви бъде полезен и интересен ❣️


1.Слънцезащита за тяло и лице от Sun Dance


 Тази година за слънцезащита се доверявам на ДМ, тяхната Sun Dance серия и наистина много ми допадна.А за тези два продукта разбрах благодарение на прекрасната @dea.vibes → https://www.instagram.com/dea.vibes/, която потвърди и добрият им състав.За тялото използвам 30 SPF, защото не изгарям толкова, но пък за лицето винаги 50 SPF.Флуида за съжаление вече не се продава, доколкото разбрах.Оставя лек филм, който попива сравнително бързо и се чувства много комфортен.Хидратират и много добре кожата.И за двата продукта нямам никакви забележки.
Оценка: 5/5 

2. Освежаващ спрей с алое вера на Balea

Много любим продукт за освежаване през летните и горещи дни❤️В състава си има 10% алое, което има успокояващи и хидратиращи свойства за кожата.Много добре освежава и хидратира, аз лично го използвам за тялото и съм много довлна от него, определено ще продължа да го ползвам.
Оценка: 5/5 

3.Термална вода за лице на Uriage

След толкова положителни мнения за тази термална вода, най-накрая и аз си я взех.Наистина е супер продукт за лятото.Използвам я постоянно.Охлажда много добре и успокоява кожата, а след като впръскам чувствам кожата си и много добре хидратирана и тонизирана.Взех си малка опаковка, абсолютно подходяща и за дамската чанта.Препоръчвам с две ръце💝
Оценка: 6/5 

4.Боди сорбе за тяло с ванилия и кокос на Velnea


 Само една дума - уникален продукт♡♡♡ Досега не бях заглеждала продуктите на Velnea (марка на Lilly), но след като пробвах този продукт на марката, определено няма да е последен.Ароматът наистина е на ванилия и кокос, божествен.За лятото според мен това е идеален продукт - попива бързо, има лека текстура и хидратира кожата много добре.А освен това има и охлаждащ ефект, което е в голям плюс особено през тези жеги.Препоръчвам💜
Оценка: 6/5 

5.Блясък за коса и тяло на Brave New Hair в колаборация с Ivana Alexandrova

Ако трябва да опиша този продукт с една дума, то тя щеше да бъде блясък, ама наистина много блясък.За този продукт ще има отделно ревю в профила, затова следете.Абсолютен фаворит за лятото. Аромата е доста приятен, аз обожавам кокос, а в комбинация с карамел е 😻 Много харесвам Ивана, а продукта който е сътворила заедно с Brave New Hair е уникален.Но определено блясъка и аромата са ужасно страхотни💞
Оценка: 6/5

Това бяха моите летни любимци, надявам се постът да Ви е бил полезен💟💟💟
Ако Ви харесва профилът ми може да ме последвате:

Instagram: cosmeticsblog 


 

 

 

Comments

  1. Страхотни продукти ❤️
    Аз също имам термалната вода на Uriage и ми е любима!

    ReplyDelete
  2. Добра комбинация между слънцезащитата, сорбето, спрея! Браво! Нека не се ограничаваме само със слънцезащитния фактор за лятото :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020