Любими продукти - грижа за косата

 Хей, хей

 

Днес темата е малко по-обширна и затова реших да я направя като пост тук в блога, надявам се да Ви бъде интересно, но преди да започна трябва да уточня че имам доста суха и чуплива коса, при която понякога се появява и сезонен косопад. Изключително капризна коса, пробвала съм много продукти, но досега нито един от тях не е имал добър ефект върху нея.От някои продукти ми се появяваше много пърхут, други правеха косата ми много суха, отколкото е, трети я омазняваха много бързо (още на 1/2 ден). Освен всичко това имах и периоди,в които имах много засилен и тежък косопад и определено след като спрях употребата на шампоани с какви ли не, оцветители, силикони и т.н, косата ми се подобри.Започнах да използвам единствено домашни и натурални сапуни в продължение на няколко месеца. Видът на косата ми се промени и косопада намаля.


Доверих се на няколко продукта, които ми станаха големи любимци и благодарение на тях косата ми изглежда съживена, като чисто нова.

В тази статия реших да Ви разкажа малко повече за продуктите,които използвам за коса в последните 2 месеца и промяната, която виждам.Надявам се статията да Ви бъде полезна и интересна😊💓

 

1. Brave New Hair Bloom by Polina Sofia

 

Едни от продуктите, които изключително много ми помогнаха е серията Bloom by Polina Sofia.В продължение на 2 месеца използвам шампоана, маската и термозащитния крем от серията и съм адски доволна от резултата.Но честно да си призная най-доволна останах от маската за коса.Всеки един от продуктите от серията има просто божествен аромат на божур.

ШАМПОАН ЗА ЧЕСТА УПОТРЕБА  

Води се нежен, безсулфатен шампоан за честа употреба обогатен с арганово масло, провитамин В5, витамини В3 и В6.Почиства доста добре скалпа, ароматът дори и след измиване се усеща доста интензивно и също така и продукта се отмива лесно.След 2 месеца употреба на продукта, той дори още не е стигнал и половината, от което съм супер доволна, косата ми попринцип се омазнява по-трудно, но след този шампоан омазняването е на 3/4 ден чак.Доволна съм от шампоана и като оценка му давам 8/10😊  

 

ОЗАРЯВАЩА МАСКА ЗА КОСА

  Та, както казах маската ми е най-любима от трите продукта, ефекта след нея е просто уникален.Обогатена е отново с арганово масло, кокосово масло и провитамин В5.От нея може да очаквате една много мека и бляскава коса. Хидратира супер, подхранва и косата е изключително мека в следващите няколко дни.А аромата колко много се задържа и как мирише да не Ви говоря.Определено бих си я взела отново и като оценка давам 10/10😊

 

ТЕРМОЗАЩИТЕН КРЕМ ЗА КОСА

Термозащитата я използвам по-рядко, но и от нея съм много доволна, продукта е обогатен с кокосово масло, провитамин В5 и UV-филтър.Наистина предпазва и много добре оформя косата, обещава да осигури топлинна защита до 250 градуса.Отново за аромата съм без думи, защото е божествен.Като оценка давам 7/10😊

 

2. Икаров Интензивен серум за коса с масло от кестен 

Това е един от най-добрите продукти, които съм ползвала досега, а това че е на българска марка ме кара още повече да се влюбя в него.Предназначен е за всички типове коса и има помпичка, което е огромен плюс.Това е един от продуктите, който най-много ми помогна да възстановя косата си и косопада да намалее.Миризмата е малко по-силна,но нямам проблеми с нея.Косата ми е много мека, дълбоко подхранена, доста по-сгъстена, здрава и хидратирана. Активните съставки в серума са
  • абсолю от кестен
  • натурални етерични масла от розмарин, лимонова трева, грейпфрут
  • маслен екстракт от мастикс
  • натурален екстракт от розмарин, растителен лецитин, витамин Е и С
100 % натурален български продукт, на който му давам оценка 20/10😍 

3. Apivita Hyaluronic acid Hair mask
 
Попринцип винаги се запасявам с тази маска за коса, но този път видях че е свършила и затова не е на снимката, но не пречи да Ви споделя за нея, защото ми е огромен фаворит, не знам досега къде съм гледала и защо не съм я пробвала, но се радвам че вече го направих и просто косата ми обожава тази маска, стана толкова мекичка, хидратирана, подхранена и сияеща.За нея имам по-подробно ревю в профила ми в Инстаграм
С 97% натурални съставки, присъства екстракт от алое, мащерка, овесени белтъци, масла от жожоба и маслина, какво по-хубаво от това! Препоръчвам я не знам с колко ръце, а оценката която и давам е 20/10😍
 
Това бяха всичките ми любимци за коса за сега, надявам се да Ви е било интересно😊. Ако желаете можете да ме последвате в Инстаграм:
 
Instagram: cosmeticsblog

 

 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020