Biofficina Toscana Hair Repair Mask - реструктурираща маска за коса

 Хей,хей

 

Днес отново ще си говорим за грижа за косата и по-конкретно за реструктуриращата маска за коса на италианската марка Biofficina Toscana. До скоро не бях пробвала продукти на марката и тя беше непозната за мен, но се радвам че успях да пробвам тази маска. До края на месец ноември можете да откриете както маската, така и останалите бестселъри на Biofficina Toscana на промо цени в Lilly Drogerie♥️ ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ ВИ ПОЖЕЛАВАМ!


  Маската е с комбинация от много био съставки като тоскански органичен зехтин, коприва, конски кестен, екстракт от бръшлян, градински чай, мащерка и мента, което е доста голям плюс за мен и за тези от Вас които са любители на био козметиката. Аромата е изключително свеж и още с отварянето се усеща мириса на мента, ако сте любители на ментата определено ще Ви хареса.⁣

 Друг плюс,който откривам е,че маската има 2 употреби, едната е като възстановяваща терапия преди шампоан или след шампоана като маска, но освен това може да се използва и върху скалпа, защото екстракта от мента го освежава и пречиства.⁣


 

Лично при мен повече ми хареса ефекта след шампоана като маска, при първата употреба не ми допадна много, но след няколко ползвания много ми хареса. Косата ми е изключително мека, има много хубав обем, бляскава е, мирише много свежичко и приятно на мента и се разресва лесно - какво по-хубаво от това, може да очаквате😊⁣


 
 Маската има много лека консистенция, измива се лесно и не омазнява косата, отново още един плюс. Аз я използвам един път в седмицата по втория начин след шампоан, както казах и ми действа страхотно на косата. 
Продукта идва в 200мл. опаковка, като аз използвам малко по-голямо количество от нея и е подходяща за суха и увредена коса. Освен плюсове откривам и един минус, че свършва бързо, но пък най-важното е да си върши работата добре.


 

А къде можете да я откриете: до края на месец ноември ще е на промо цена в Лили Дрогерия и също така можете да я откриете и в сайта на https://odonatacosmetics.com/

  които са вносители на марката за България😀

 

Надявам се ревюто на маската да Ви е харесало и да Ви е било интересно💖, ако желаете можете да ме последвате в Инстаграм:

 Instagram: cosmeticsblog

 








 
 

 




Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020