SNP JEJU - корейски шийт маски за лице


Хей, хей

 

Днес ще си говорим за няколко корейски шийт маски от SNP серията Jeju, които ми бяха предоставени от ⇾ https://barecare.bg/

за тест, но това по никакъв начин не променя факта да изразя моето лично и искрено мнение за продуктите😀

Bare Care са основи вносители за България на корейската марка SNP💜 

ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ😊


А тези, за които днес ще си говорим са:

- шийт маска за лице с кактус

- шийт маска за лице със зелен чай

- шийт маска за лице с вулканична пепел

 

Всяка от тях ми беше много интересно да тествам и днес ще Ви разкажа повече за тях❤️ Напоследък корейските продукти са хит и определено има защо, тези маски ми допаднаха и определено когато ми намалят запасите с маски😂 ще си поръчам други от сайта на https://barecare.bg/

 

1. SNP JEJU шийт маска с кактус 

 
Маската с кактус на SNP е предназначена за интензивно подхранване на кожата, обещава да я възстанови, да я направи по-гладка и хидратирана, богата на хранителни в-ва и е без парабени, оцветители, силикони. А дали си свърши работата, мога да кажа че го направи, кожата ми след това беше добре подхранена, сравнително добре хидратирана, единственото което не ми допадна е,че след като я махнах слоя, остатъка от маската попи една идея по-бавно и трябваше да го масажирам/втривам по-продължително, но ефекта беше доста добър и кожата ми беше доста гладка след това💕 

2. SNP JEJU шийт маска със зелен чай

Обещава да подхрани, предпази, успокои и хидратира кожата, богата на аминокиселини и минерали.
Да стегне порите и да намали секрецията на себум. Тази маска доста ми хареса, дори мисля че най-много ми допадна от всички, кожата ми след това беше успокоена, добре хидратирана и по-свежа, чувствах я по-мекичка и по-гладка и определено бих си я взела отново💚 Зеления чай помага за облекчаване на сърбежа и дразненето от акне, като елиминира много от токсините в кожата и предотвратява възпаленията😊
 
3. SNP JEJU шийт маска с вулканична пепел
 
Тази маска за лице включва богата на минерали вулканична пепел, за да осигури интензивно почистване и стягане на порите. Обещава да предпази от сухота, да почисти и омекоти кожата. Освен вулканична пепел, маската съдържа и екстракт от корен на polygonum multiflorum или преведено на български екстракт от корен на фалопия (това е растение, широко употребявано в китайската народна медицина, още наречено "коренът на дълголетието", то е известно със своите антистареещи свойства. Маската си свърши работата и кожата ми беше видимо по-чиста, по-мека и гладка и доста по-свежа на вид💙
 
Извода, който мога да направя за маските е, че и трите ми харесаха, справиха се и действието им беше много добро, единствения минус, който открих и за който споменах е, че слоя, остатъка след премахването на маските попива една идея по-бавно💖 Всички маски са с естествени съставки именно от остров Чеджу.
 
😉Един интересен факт е, че Остров Чеджу в Южна Корея е сравнен с хавайските острови на Съединените щати. Така нареченият „Корейски Хавай“ е край южното крайбрежие на страната.
 
 Бих пробвала и други маски от марката, в сайта на Bare Care
има много интересни както маски за лице, така и много други корейски глезотийки💓 Дори сега покрай коледните празници имат и супер коледни комплекти.
 
Ако желаете и Ви харесва съдържанието, което качвам можете да ме последвате и в Инстаграм:
 
Instagram: cosmeticsblog
 
До скоро❤️ 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020