Ревю: Makeup Revolution Naked Chocolate Palette

Здравейте, сладури!!!

След като пуснах анкета в Инстаграм какво Ви се чете днес, резултатите бяха почти 50 на 50, но победи грим.Така че днес Ви разказвам за моята най-любима палитра със сенки за очи на Makeup Revolution Naked Chocolate.Досега не съм Ви разказвала за палитри за очи, но вече беше време.Цветовете в палитрата са супер, тъй като аз си падам по "nude" гамата.А и опаковката е много сладка с този шоколад.Останалите палитри от тази серия също са хубави, но тази ме впечатли най-много.

 Както казах опаковката е супер сладка с шоколад, доста е здрава и има голямо огледало, което плюс, когато си правиш грим на очите.Мисля,че не е много подходяща за пътувания, тъй като е доста голяма и има шанс да се счупи.

В палитрата има както матови така и блестяши, но може би в тази палитра има повече блестящи цветове.Доста е пигментирана, но цветовете се ронят, което е напълно нормално при палитрите според мен, но иначе е страхотна.

 Пигментацията на сенките е доста силна.Палитрата съдържа 16 цвята сенки.Има всякакви нюанси, от светли до тъмни и биха влезли в доста добра употреба не само за специални поводи, но и в ежедневието.А аромата е много приятен и сладурски, мирише на шоколад и ми се ще да ги изям😄

Сега ще ви покажа няколко суочове на цветовете,като разнообразието от нюд тонове/нюанси е голямо.

 Ред 1 е доста подходящ за ежедневието, с излючение на последният цвят, който е малко по-силен, но разбира се ако сте фенове на нюд цветовете този ред ще Ви хареса със сигурност, но не само този, а цялата палитра.Това всъщност е и любимият ми ред.
Ред 2 бих казала, че е малко по подходящ за есенен грим в кафяво-оранжевите тонове така да го кажа.Наистина този ред изглежда доста пигментиран и си е такъв.
Ред 3 също ми е любим тъй като отново има ежедневни цветове и доста приятни.Не са твърде силно и същевременно пасват за всякакви поводи.От този ред, но може би и от цялата палитра (от бляскавите цветове) фаворит ми е първия цвят.Много приятен златист цвят.

Тъй като не обичам апликаторите, които слагат в някои палитри ги махам и затова не го виждате на снимката.

Палитрата на Makeup Revolution Naked Chocolate си поръчах от сайта на Notino за цена около 20лв.Линк точно към моята палитра ето ТУК  

Като заключение мога да кажа, че е страхотна, с много добра пигментация, въобще не е скъпа и си заслужава, имайки предвид, че получавате 16 страхотни цвята💖 

До скоро!!! 

Надявам се да Ви е било полезно и интересно!

Последвайте ме в Instagram:
   

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020