Ревю: Maybelline Color Tattoo 24hr сенки за очи

Здравейте, сладури!!!

Днешното ревю е за така популярните кремообразни сенки за очи на Maybelline Color Tattoo 24hr.Тези сенки станаха супер популярни сред гримьорите, а и не само.Супер кремообразни и лесни за нанасяне на клепача.

Тези сенки ги исках от доста време и най-после са в ръцете ми и мога Ви изкажа мнение за тях.Моят цвят е 93 Creme de Nude.Пигментацията на тези сенки е супер плътна и дори ги водят като гел-крем сянка.Издръжливи са и няма мърдане.

Цвета, който аз имам е подходящ както за сянка, така и като основен, базов цвят.На окото също стоят толкова добре, както и на ръката.


Всъщност не мисля, че досега съм срещала сенки с такава пигментация и консистенция (може да има, но няма да са същите като тези).Ако искате по наситен цвят може да наслагвате няколко пъти, за да се получи.

За всеки е индивидуално дали ще му хареса пигментацията и издръжливостта, тъй като при всеки клепач е различно.Лично за мен не само този, но и останалите цветове са подходящи както за по специални случаи, така и за ежедневието.

Цената на сенките е 10лв., но може да ги хванете и на намаление.Има ги също и в някои сайтове за козметика като Notino и Parfimo.

Като заключение мога да кажа, че са страхотни, пигментирани и трайни, поне при мен.

До скоро!!! 

Надявам се да Ви е било полезно и интересно! 

Последвайте ме в Instagram: 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020