Ревю: Llums кремообразни червила

Здравейте, сладури!!!

В днешният пост ще Ви разкажа за две червила на Llums.От доста време не съм Ви говорила за червилца, но днес реших да го направя.Надявам се да Ви бъде интересно.Също така щом имат една и съща опаковка мога да ги включа заедно в един пост.

 Поприцип нося червила в ежедневието си, а именно тези са ми едни от най-любимите.Но понякога нося и балсами, но това е друга тема за обсъждане.Червилата на Лумс и останалите им продукти може да откриете в Лили дрогерия.Много са приятни, не са натрапчиви на устните, но пък за сметка на това са кремообразни.Както може би вече знаете аз харесвам само матовите червила, но да си призная, след като пробвах тези започнаха да ми харесват и кремообразните.Но понякога си слагам с пухкава четка пудра на устните и става матово.Относно аромата на червилата, не е токсичен или силен, а напротив дори е много приятен, може би е карамел.

 И така първият цвят е 06 classy от серията matt.Много приятен нюд цвят, подходящ за ежедневието.И като споменах карамел преди мъничко, това червило е именно в такъв класически цвят.Като цяло марката прави наистина много хубави продукти, дори си имам един любимец от нея, за който можете да прочетете ТУК
И така червилото е много хубаво в приятен цвят.Ако не се лъжа цената му е 4/5 лв.

 Вторият цвят е 02 tea rose от серията lip loving.Той е в розовата гама и също е много приятен за ежедневието.Доста светъл розов цвят, но стои много добре на устните.Чувства се комфортно, а не натрапчиво или прекалено силно.Отново е кремообразно, но това по никакъв начин не ми пречи да го изпробвам и да Ви споделя мнението си за него.Цената му е отново същата около 4/5 лв.Дълготрайни са разбира се, но не толкова много, което е малък минус за тях, но все пак са 🔝.

Малко по-нагоре има суочове и на двата цвята.Можете да ги видите и ако Ви допаднат да ги изпробвате.Не са скъпи, дори на много достъпна цена.И както казах можете да ги откриете в Лили дрогерия.Завършвам поста с крайното мнение, че червилата са страхотни, цветовете са много хубави, но ако бяха малко по дълготрайни щяха да са ми тотален фаворит за червила.Разбира се аз Ви изказвам ЛИЧНОТО СИ МНЕНИЕ за тези два продукта.

До скоро!!! 

Надявам се да Ви е било полезно и интересно! 
Последвайте ме в Instagram:

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020