Ревю: Douglas Mini Contouring Palette

Здравейте, сладури!!!

Днес ще Ви споделя мнението си за една контурираща палитра на Douglas - Mini Contouring palette.Честно да си призная не умея много добре да се контурирам, затова и не съм Ви споделяла толкова често за такива продукти.Това ми е единственият контуриращ продукт и да си призная е доста смел.Защо, ще разберете като прочетете цялото ревю.Приятно четене!!!

Палитрата съдържа 4 цвята, два от които са контуриращи - един по-светъл и един по-тъмен, един хайлайтър и другото според мен е пудра.Двата контуриращи цвята и пудрата са матови, а хайлайтъра има супер лек и почти незабележим блясък.Цветоветете са доста пигментирани и трябва да се внимава да не се прекали.Аз използвам тъмният цвят за контуриране и четка тип ветрило за нанасяне, за да не прекаля.

Опаковката не е много стабилна, но все пак е удобна и практична за пътуване.Единственият недостатък на цветовете е, че се разпрашват доста, но мисля че е нормално.Преливат се лесно, което е супер.Имат лека формула, не е прекалено силна, а малко по-надолу може да видите и суочове на цветовете.

Друг минус поне за мен е, че палитрата няма огледало, тъй като поне според мен е важно във всяка една палитра, която използваме да има огледало, защото хем е по-лесно, хем палитрата става още по-практична.

Като заключение съм доволна от палитрата.Цветовете са пигментирани.Преливат се лесно и хайлайтъра е много приятен, с лек блясък.Не съм сигурна дали палитрата все още се предлага в магазините на Douglas и Beauty Zone, но си заслужава.За цената не помня много добре, но мисля че беше между 20/30 лв.

Толкова от мен за днес, надявам се да съм Ви била полезна с този пост.Не съм много в час, особено с контурирането на лицето, но разбира се всеки има свое ЛИЧНО мнение за всеки един продукт😍

Целувки,

  ВИКИ💞

Последвайте ме в Instagram:

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020