Любими продукти Юни/Юли `19

Здравейте, сладури!!!

С малко закъснение днес ще Ви споделя за продуктите, които ми станаха любими през последните два месеца.Има както грижа за кожата, така и грим, грижа за тялото и др.Това са всички продукти, които ме впечатлиха през месец юни и юли.

 Надявам се поста да Ви бъде полезен и интересен.Приятно четене😙

Тяло

Balea Himbeere Litschi Body Lotion

Марката ми е супер любима и няма как да не спомена и един от най-любимите ми лосиони за тяло именно на Balea.Изключително приятен и свеж аромат на малина и личи.Много лек и гладък за нанасяне върху тялото ми, много приятна формула и доста бързо попива, което е супер😍
Balea California Love Body Spray

И докато сме на вълна Balea, нека Ви споделя и за този спрей за тяло, който ми стана любим аромат не само за тези два месеца, ами за цялото лято, а именно California Love на Balea с лайм и горски плодове.Освежава и хидратира много добре и е перфектен за летните горещи дни😍

  
Лице/Грижа за кожата

L`Oreal Hydra Genius

Ще бъда малко по-кратка за този продукт, тъй като в блога има отделен пост за него, който можете да прочете ТУК.Флуида на LOREAL определено стана мой фаворит и е неизменна част от ежедневната ми рутина.Чувства се много комфортно и приятно на кожата и не оставя мазен филм след себе си като при някои други продукти.Основните му съставки (по-подробно кои са прочетете от линка малко по-горе) допринасят за интензивната хидратация на кожата.
Sephora Waterproof Eye Makeup Remover

Благодарение на прекрасната dea.vibes успях да се докосна до продукт на Sephora, за което много и благодаря😍 Наистина някои продукти си заслужават хваленията, но има и такива, които са доста прехвалени.Специално този продукт наистина ми допадна, въпреки да нямам изградено мнение за продуктите на Sephora.Има пост за него в блога и можете да прочетете по-подробно ТУК.Наистина с едно движение гримът на очите ми е почистен.


Грим

L`Oreal Brow Artist Genius Kit

Задължително правило в моята ежедневна грим рутина са веждите.Нямам ли вежди все едно нямам грим.Наскоро преоткрих този кит на LOREAL и ми стана любимец в попълването на веждите ми.Освен помада/вакса и сянка кита съдържа още и пинсета и скосена четчица за прецизно оформяне на веждите, но лично аз не я използвам.Попълвам веждите си със сянката (вторият цвят) и наистина става супер.Има също така и огледалце, което прави кита чудесен помощник при пътуване😍
Essence This is me Lipstick and Nail polish

Е няма как да не спомена тази серия на Essence, която в последните месеци доста нашумя и няма как да не сте чули за нея.Аз се сдобих с червило и лак за нокти в цвят 12 (loyal).И двата продукта са в страхотен телесен цвят, както знаете аз си падам по телесните нюанси.
Червилото е с полу-матов финиш и се усеща много меко и комфортно на устните.Наистина е трайно, поне при мен издържа близо 3/4 часа, което е супер за такова червило.
Лакът за нокти също е страхотен, доста наситен цвят (само с едно нанасяне се постига наистина плътен цвят)

Надявам се да съм Ви била полезна с този пост и съжалявам за дългото му закъснение😍

Целувки,

 Вики💛

Последвайте ме в Instagram:

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020