Ревю: Essence In Love with Rose Palette

Здравейте, сладури!!!

Днес ще си поговорим малко за една много любима моя палитра на Essence - In love with Rose🌺
Въпреки, че не използвам сенки в ежедневието си винаги ми е било интересно да чета постове и да гледам видеа с палитри.Също така ми е и много приятно да си купувам нови, и още по-хубави🌺 Надявам се да Ви бъде интересно!

Опаковката е пластмасова, стандартна е, но не съм много сигурна дали е удобна за пътувания, тъй като има шанс да се счупи.Но пък е доста малка и компактна за един бюти несесер🌺 

Палитрата съдържа 10 цвята, има както матови, така и блестящи.Цветовете са доста пигментирани, но и доста се ронят, но мисля че това е нормално при повечето качествени и хубави палитри, но наистина е супер палитра.

Аз си падам по розови тонове, така че и ако Вие сте като мен, тази палитра със сигурност ще Ви хареса.Пигментацията и трайността на сенките е доста силна и си заслужава.Няма да съжалявате, защото Essence имат страхотни палитри🌺Малко по-надолу може да видите и суочове на цветовете.

Ред 1 съдържа 2 матови и 3 блестящи цвята, като аз най-много харесвам и използвам 3 и 4 цвят отгоре-надолу.Белият цвят почти не съм го докосвала, единствено, за да му направя суоч.А първите два цвята ги използвам доста рядко, за някои по-тъмни визии.

Ред 2 съдържа отново 2 матови и 3 блестящи цвята, като най-използвани от мен са последните 3 цвята.Сивият го използвам, но сравнително по-рядко, а синият отново за по-тъмни визии.Но от цялата палитра фаворит ми е именно от този ред 4 цвят.Много приятно и леко златисто, а последния цвят отгоре-надолу е подходящ и за хайлайтър, смесен със златистия са супер. 

Малък минус за палитрата е, че няма огледало, което не е много приятно, когато си правя грим на очите, иначе палитрата е в много приятни розови тонове и е много подходяща за грим в розовата гама🌺

Палитрата си я купих от дм на цена от 9 лв., но понякога може да я откриете и на намаление🌺

Като заключение палитрата е супер, на изключително добра цена и цветовете наистина са пигментирани, въпреки да се ронят🌺

Целувки,

  ВИКИ💖 

Последвайте ме в Instagram: 

Comments

Popular posts from this blog

Ревю: Maybelline Lash Sensational Спирала

Ревю: ДМ Balea Пилинг за устни

Идеи за подаръци 2020